25 rokov na slovenskom trhu

Administratívna práca v sklade spojená s koordináciou pracovníkov

Miesto práce:
Senec
Dátum nástupu:
ihneď
Platové ohodnotenie:
základ 800 € brutto + bonusy 50 € + príspevok na dopravu 70 €
Základná mzda (v EUR brutto):
800,00 €
Pracovný pomer:
plný úväzok
Požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou, nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
popis pracovnej pozície
Administratívny pracovník skladu/Koordinátor

* koordinácia úzkeho okruhu zamestnancov na pridelenom pracovisku
* skenovanie prijatého a odosielaného materiálu
* práca s PC - internet, excel
* komunikácia s kolegami
* tvorenie expedičných dodacích listov
* práca s tabuľkami a excelom v internom informačnom systéme
* práca s dodacími listami
* riešenie nezrovnalostí
* komunikácia so zákazníkmi
* práca na dve zmeny - ranná a poobedná zmena
ZAMESTNANECKÉ VÝHODY A BENEFITY
* stabilná práca na trvalý pracovný pomer
* možnosť skorého prestupu do interného stavu klienta
* stravné lístky plne hradené zamestnávateľom a vyplácané vopred
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA
* pracovné skúsenosti v práci s administratívou v sklade - podmienka
* znalosť práce na PC - excel, internet - pokročilý používateľ - podmienka
* spoľahlivosť, zodpovednosť, organizačné zručnosti, komunikatívnosť
Kontaktný formulár
Mám záujem o Administratívna práca v sklade spojená s koordináciou pracovníkov

Nahrať životopis
údaje označené sú povinné
Kontaktné informácie
Kontaktná pobočka:
Index Nosluš, Senec
Kontaktná osoba:
Žiaková Helena
Telefon:
0917 745 919
Odporučiť ponuku známemu
Administratívna práca v sklade spojená s koordináciou pracovníkov
údaje označené sú povinné
Výpočet mzdy