FAQ pre klientov

 ? Aký je systém vašej práce? Akých pracovnikov vyhľadávate?

Fungujeme na princípe, že klient zašle objednávku na pracovné pozicie, ktoré potrebuje obsadiť a personalisti hľadajú najvhodnejších kandidátov.

Priebeh spolupráces klientom je popísaný na tejto stránke v sekcii „Zamestnávateľ" podľa typu služby: Recruting, Leasingovi pracovníci a Brigádnický servis.

 

? Ako sa u Vás objednáva? Koľko dní vopred je nutné zaslať objednávku na pracovníkov? Objednávka Vám stačí telefonicky alebo e-mailom? Pošlete mi nejaké tlačivo?

Najideálnešie je to 2-3 dni vopred ( okrem reťazcov alebo spoločností, s ktorými je dohodnutý iný systém spolupráce) . Ak ste ešte s našou spoločnosťou nespolupracovali, zašleme Vám tlačivo „Rámcová objednávka" s cenovou ponukou, ktoré je potrebné vyplniť, opečiatkovať, podpísať na oboch stranách a zaslať späť mailom alebo faxom a originál následne zaslať poštou na prislušnú pobočku Index Nosluš.

Keďže pracujeme so živou databázou, je nutné kontaktovať viacerých potenciálnych pracovníkov, preto 2-3 dni vopred zaslaná objednávka má väčší predpokolad, že bude čo najlepšie obsadená a klient bude spokojný. Samozrejme aj pre neskôr poslané objednávky urobíme všetko preto, aby sme ich obsadili podľa požiadaviek klienta.

  

? Viete nám zaručiť 100% obsadenosť?

Pri obsadzovaní každej pracovnej pozície sa snažíme urobiť maximum, aby sme klienta 100% uspokojili. V našej databáze máme viac ako 35 000 záujemcov, ktorí chcú pracovať.

Sú overení, dostupní. Poznáme ich. Vieme, aké sú ich zručnosti, znalosti, schopnosti, pracovné návyky. Ich pracovný potenciál je široký. Samozrejme, snažíme sa našu databázu aktualizovať, aby v nej figurovali ľudia spoľahliví a flexibilní.

 

? Čo, ak nebudem s prácou pracovníkov spokojný ?

V pripade akýchkoľvek otázok nás bezprostredne kontaktujte, spoločne sa dohodneme na ďalšom riešení situácie. Mená a kontakty na nás sú uvedené aj v Rámcovej objednávke.

 

? Ako postupovať v prípade ak sa stane pracovnikovi Index Nosluš úraz?

Najneskôr do 24 hod. nás informujte. Bezodkladne spíšte s pracovníkom, co najpodrobnejší záznam o priebehu úrazu, prizvite si k zápisu aj očitých svedkov, ktorí tento záznam taktiež podpíšu. Poškodenému je nutné poskytnúť prvú pomoc, pomoc privolať, pripadne ho doprovodiť k lekárovi.

  

? Ako rýchlo viete zabezpečiť brigádnika?

Čas potrebný pre zabezpečenie pracovníkov závisí od povahy práce a velkosti objednávky. V pripade náhleho výpadku vieme zabezpečiť pracovníkov aj v deň objednávky. Štandardný čas potrebný pre zabezpečenie pracovníkov je 1.-3 dni.

? Sú brigádnici spoľahliví ? Flexibilní?

Počas dlhoročného pôsobenia na slovenskom trhu sme vypracovali systém, ktorý eliminuje zamestnávanie nespoľahlivých pracovníkov a problémov s tým súvisiacich. V prípade, že napriek tomu nami dodaní pracovníci nesplnia vaše požiadavky, okamžite nás o tom informujte a my zabezpečíme náhradu už od nasledujúcej pracovnej zmeny

 

 Ak ste nenašli v tejto sekcii odpoveď na Vašu otázku, napíšte nám.

 

Informácie
Centrála spoločnosti:
02 / 4910 9322
Napíšte nám
Kontakty na pobočky:

Naši klienti

Referencie