30 rokov na slovenskom trhu

Ponuka práce v Považskej Bystrici_Asistent nákupu vo výrobnej spoločnosti

Miesto práce:
Robotnícka 2181/117, Považská Bystrica
Dátum nástupu:
ihneď
Platové ohodnotenie:
1.000 € + doch. Bonus - 100 €, bonus za zručnosť - 30 € + finančný príspevok na stravu
Základná mzda (v EUR brutto):
1 000,00 €
Pracovný pomer:
plný úväzok
Požadované vzdelanie:
vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa
popis pracovnej pozície
Náplň práce:
-          koordinácia nákupu materiálu a služieb
-          prieskum trhu, vypracúvanie dopytov, zhromažďovanie cenových ponúk
-          vypracúvanie podkladov k výberu dodávateľov, koordinácia dodávok materiálu a služieb
-          komunikácia a starostlivosť o dodávateľov
-          spolupráca s oddelením kontroly kvality pri riešení reklamácií obchodného tovaru u dodávateľov
-          komunikácia a príprava dokladov tykajúca sa importného colného konania
-          koordinácia činností pri spolupráci so strediskami spoločnosti a externými partnermi
-          ďalšie práce nevyhnutné pre činnosť zamestnávateľa podľa pokynov nadriadeného.

Požiadavky:
- aktívna znalosť anglického jazyka slovom aj písmom
- počítačové znalosti: Microsoft Excel, Word, Outlook, PowerPoint - pokročilý, práca v informačnom
systéme
- vodičský preukaz skupiny B, aktívny vodič
- vzdelanie v obchodnom odbore

O spoločnosti:
Klient pôsobí na Slovensku od roku 2005, zaoberá sa výrobou medených komponentov do klimatizačných jednotiek.
Hlavným zákazníkom je najväčší výrobca klimatizačných zariadení na svete.

-          koordinácia nákupu materiálu a služieb
-          prieskum trhu, vypracúvanie dopytov, zhromažďovanie cenových ponúk
-          vypracúvanie podkladov k výberu dodávateľov, koordinácia dodávok materiálu a služieb
-          komunikácia a starostlivosť o dodávateľov
-          spolupráca s oddelením kontroly kvality pri riešení reklamácií obchodného tovaru u dodávateľov
-          komunikácia a príprava dokladov tykajúca sa importného colného konania
-          koordinácia činností pri spolupráci so strediskami spoločnosti a externými partnermi
-          ďalšie práce nevyhnutné pre činnosť zamestnávateľa podľa pokynov nadriadeného.
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA
- aktívna znalosť anglického jazyka slovom aj písmom
- počítačové znalosti: Microsoft Excel, Word, Outlook, PowerPoint - pokročilý, práca v informačnom systéme
- vodičský preukaz skupiny B, aktívny vodič
- vzdelanie v obchodnom odbore
Kontaktný formulár
Mám záujem o Ponuka práce v Považskej Bystrici_Asistent nákupu vo výrobnej spoločnosti

Nahrať životopis
údaje označené sú povinné
Kontaktné informácie
Kontaktná pobočka:
Index Nosluš, Trenčín
Kontaktná osoba:
Chorvátová Zuzana
Telefon:
0918 842 640
Odporučiť ponuku známemu
Ponuka práce v Považskej Bystrici_Asistent nákupu vo výrobnej spoločnosti
údaje označené sú povinné
Výpočet mzdy