30 rokov na slovenskom trhu

Hľadáme zamestnanca na pozíciu odborného administratívneho pracovníka nákupu a predaja

Miesto práce:
Okres Považská Bystrica
Dátum nástupu:
dohodou
Platové ohodnotenie:
1000€ brutto + bonusy
Základná mzda (v EUR brutto):
1 130,00 €
Pracovný pomer:
plný úväzok
Požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou, vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa
popis pracovnej pozície
Hľadáme človeka so skúsenosťou v oblasti predaja a nákupu a znalosťou anglického jazyka.

- posilnenie obchodných vzťahov prostredníctvom blízkych kontaktov so zákazníkmi
- vykonávanie akčných plánov pre rozvoj dodávateľských a zákazníckych vzťahov
- získavanie informácií a rozšírenie objemu predaja, riešenie úloh
- vypracúvanie podkladov k výberu dodávateľov, koordinácia dodávok materiálu a služieb, komunikácia s dodávateľmi
- optimalizácia nákupu materiálov a služieb (ceny, dodacie doby, atď.)
- koordinácia činností pri spolupráci so strediskami spoločnosti a externými partnermi
- spolupráca s oddelením výroby: na základe informácií od zákazníkov podporiť výrobu bez oneskorenia dodávok
- ďalšie práce nevyhnutné pre činnosť zamestnávateľa podľa pokynov nadriadeného.
ZAMESTNANECKÉ VÝHODY A BENEFITY
- Práca v mladom kolektíve
- Práca v stabilnej spoločnosti
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA
- vzdelanie v obore : Obchodné, technické, ekonomické
- samostatnosť, flexibilita, zodpovednosť, precíznosť, spoľahlivosť, iniciatíva
- ochota ďalšieho vzdelávania sa a rozvoja
- znalosť anglického jazyka slovom aj písmom
Kontaktný formulár
Mám záujem o Hľadáme zamestnanca na pozíciu odborného administratívneho pracovníka nákupu a predaja

Nahrať životopis
údaje označené sú povinné
Kontaktné informácie
Kontaktná pobočka:
Index Nosluš, Trenčín
Kontaktná osoba:
Franekova Júlia
Telefon:
0917 954 003
Odporučiť ponuku známemu
Hľadáme zamestnanca na pozíciu odborného administratívneho pracovníka nákupu a predaja
údaje označené sú povinné
Výpočet mzdy